Więcej na temat agencji na stronie:
https://widoczni.com
Widoczni to agencja marketingowa z Poznania, działająca w branży od 1999 r. Jej specjalnością jest pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, ale oferuje również szeroki zakres usług związanych z reklamą i promocją firm w sieci. Jest certyfikowanym partnerem Google w zakresie reklam Adwords. Agencję tworzy zespół specjalistów z zakresu pozycjonowania, optymalizacji konwersji, Google Adwords, content marketingu oraz innych obszarów online marketingu.
Usługi agencji widoczni przeznaczone są dla różnego typu firm – do lokalnych pod duże korporacje.
Pośród usług agencji znajdują się:
Jedną z najskuteczniejszych usług jest pozycjonowanie szerokie, które jest kompleksowym działaniem, opartym na frazach z długim ogonem. Współpraca z agencją rozpoczyna się analityką strony internetowej. Pozycjonowanie realizowane jest równocześnie z optymalizacją konwersji, dzięki temu pozycjonowanie prowadzi nie tylko do zbudowania dużej liczby odwiedzin, ale przede wszystkim do wygenerowania konwersji w postaci sprzedaży. Zobacz więcej na: https://widoczni.com/pozycjonowanie-stron/
Jako Google Partner z certyfikatami Adwords, agencja widoczni oferuje pełny zakres działań Adwords. Realizuje reklamy w wynikach wyszukiwania, na stronach partnerskich, które przyłączyły się do systemu reklam Google, na urządzeniach mobilnych, a także w systemie Google Shopping. Agencja oferuje także remarketing, czyli reklamy wyświetlane użytkownikom, którzy już odwiedzili wcześniej stronę klienta. Korzyścią usług Adwords jest model rozliczenia za kliknięcia w reklamę, a nie za samo wyświetlenie. Linki sponsorowane Google Adwords skutkują natychmiastową widocznością firmy na pierwszej stronie Google, dlatego są szybką metodą na dotarcie do klientów. Sprawdź ofertę na: https://widoczni.com/kampanie-adwords/
Agencja widoczni oferuje skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych. W następstwie działań SEO, sklepy internetowe generują większą liczbę odwiedzin, a w efekcie także większą sprzedaż. Obok standardowych działań optymalizacyjnych, pozycjonowanie dla sklepów dotyczy także takich działań jak:
Celem pozycjonowania sklepu nie jest zdobywanie ruchu w sklepie, ale pozyskanie sprzedaży. Dlatego rezultaty działań liczone są w postaci zysku ze sprzedaży.
• kampanie reklamowe na Facebooku i social media marketing
• optymalizacja konwersji
• projektowanie i realizacja serwisów www
Misją firmy jest zwiększanie zysku klientów poprzez wykorzystanie siły marketingu internetowego.
Ponieważ jest on nakładany niezgodnie z zaleceniami. Powinno nakładać się go równoległymi paskami. Ponadto na opakowaniu nie jest napisane, że klej schnie natychmiast, ale że trzyma natychmiast i to bez podpierania.
Jeśli będziemy go używać zgodnie z zaleceniami podanymi na opakowaniu, czyli trzymają pistolet z kartuszem z końcówką fabryczną V prostopadle do powierzchni, to spoina będzie miała kształt trójkąta o podstawie ok. 9 mm i wysokości 9 mm. Po ściśnięciu klejonych materiałów będziemy mieli pasek kleju o szerokości ok. 13 mm i grubości 3 mm (grubość zalecana przez producenta, żeby klej optymalnie szybko związał, pozostał elastyczny i trwale przenosił odkształcenia). Wtedy wychodzi, że z jednego kartusza można uzyskać ok. 4,2 mb spoiny klejowej. Przy szerokości paska kleju jw., w zależności od kształtu i wielkości powierzchni klejonych materiałów, można przyjąć, że klej należy nakładać równoległymi paskami z zachowaniem odstępów ok. 10-20 cm.
Na obu ww. wyrobach nie ma podane, że się nadają do styropianu, styroduru czy tworzyw podobnego typu. Są to wyroby hybrydowe. W ich przypadku, w wyniku reakcji chemicznej wydziela się niewielka ilość metanolu, który działa szkodliwie na styropian, może go osłabiać, prowadząc do oderwania. Do takich delikatnych tworzyw wystarczy klej wodny albo klej poliuretanowy w aerozolu. To są lekkie materiały. Nie trzeba przepłacać za klej czy uszczelniacz hybrydowy. One są do trudniejszych zadań, bardziej wymagających podłoży, cięższych materiałów.